پارتیشن شیشه ای - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

پارتیشن شیشه ای

بینادر شرکت تخصصی فضاسازی مکان‌های اداری است که با پیشنهاد مناسب‌ترین و جدید ترین طرح‌ها و با به کار گرفتن بهترین متریال فضای کار شما را متناسب با خواسته‌هایتان طراحی می‌کند. بینادر با طراحی، تأمین و اجرای پارتیشن شیشه ‌ای اداری، شما را از انجام مراحل سخت و پرهزینه‌ی ساختمانی برای تفکیک فضاهای اداری بی‌نیاز می‌کند. پارتیشن اداری شیشه ‌ای انتخاب جذابی برای خلق فضاهای کاری مدرن و لوکس است. همچنین پارتیشن‌های شیشه‌ای به دلیل تنوع بالا امکان فضاسازی‌های متفاوت و مختلف را فراهم می‌آوردند. این نوع دیوار جداکننده شامل پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار می‌شود که هرکدام از این دو مدل در دو نوع تک جداره و دو جداره قابل سفارش هستند. این نوع تقسیم بندی ویژگی‌های دارد که آن را برای استفاده در محیط‌های کاری مناسب می‌کند.

قیمت پارتیشن شیشه ای با توجه ابعاد مورد نظر ونوع پارتیشن متفاوت است میتوانید با شماره ۰۹۱۲۳۱۶۹۹۲۹ تماس بگیرید

اگر به تفکیک کردن محل کارتان فکر می‌کنید و قصد خرید پارتیشن شیشه ای را دارید بینادر تضمین می‌کند بهترین لیست قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس و با فریم را به شما پیشنهاد دهد. هزینه پارتیشن اداری به عوامل زیادی بستگی دارد. نوع شیشه نشکن و سکوریت شده و ضخامت آن ،تعداد دیواره ها : تک‌ جداره و دوجداره، فریم دار و بدون فریم بودن، سایز و حجم و همچنین کیفیت پروفیل، مساحت فضای اداری مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند. شما می‌توانید به کمک فرم زیر تخمینی حدودی از نرخ قیمت پارتیشن موردنظرتان داشته باشید. به شما توصیه می‌کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق و مشاوره رایگان حتما با ما تماس بگیرید. پیشنهاد ویژه‌ای برایتان داریم.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

همان‌طور که از نام پارتیشن فریم لس برمی‌آید این نوع دیوار های جداکننده با به کارگیری پروفیل‌های آلومینیوم فلزی محدودی در ساختار خود فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. در نتیجه برای اجرا در فضاهای کوچک بسیار مناسب است. علاوه بر این به دنبال استفاده از پارتیشن‌ فریم لس بینادر، جزء بندی کردن با کاهش تعداد پروفیل‌ها، دید بیشتر با وضوح و شفافیت بالاتر را حاصل می کند

پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره

پارتیشن تک جداره فریم لس بینادر در دو مدل اسلیم و گرند قابل اجراست. هر دو مدل از پارتیشن شیشه ای تک جداره انتخاب مناسبی برای تفکیک فضاهای کوچک و خلوت است، قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارد و همچنین اجرا و نصب آن سریع‌تر از دیگر انواع جداکننده اداری شیشه ای است. پس اگر عجله دارید خرید پارتیشن شیشه‌ای فریم لس تک جداره می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس دوجداره

پارتیشن دو جداره فریم لس با فریم فلزی، قابلیت اجرا در یک مدل اسلیم به صورت کرکره دار و بدون کرکره را دارد. این نوع پارتیشن‌بندی با شفافیت، ظرافت و عملکرد صوتی بالا انتخاب مناسبی برای اجرا در فضاهای کوچک و بزرگ است. عایق‌بندی صوتی در نوع دوجداره فریم لس قوی‌تر از تک دیواره عمل می‌کند و همین موضوع آن را برای به کارگیری در فضاهای کوچک اما شلوغ مناسب کرده است.

پارتیشن شیشه ای فریم دار

اگر فضای کاری شما محدود نیست این شانس را دارید تا برای اجرا و نصب پارتیشن‌، انتخابتان را از میان طرح‌های بیشتری انجام دهید. پارتیشن‌های فریم دار بینادر با ظاهری جذاب و متفاوت برای زیباسازی محیط کار شما در دو مدل پلاس و دوپیا قابل سفارش هستند.

پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم دار

انواع پارتیشن تک جداره فریم دار عایق خوبی برای کنترل سروصدا در فضاهای شلوغ کاری است. در این مدل از تفکیک بندی با یک فریم آلومینیومی پوشیده می‌شود که در زیباتر شدن پارتیشن و جلوه دادن به فضای کار شما تأثیر به سزایی دارد. مدل پلاس از مجموعه محصولات تک جداره بینادر با طراحی فریم دار گزینه بسیار مناسبی برای اجرا در فضای کاری شماست.

قیمت پارتیشن شیشه ای با توجه ابعاد مورد نظر ونوع پارتیشن متفاوت است میتوانید با شماره ۰۹۱۲۳۱۶۹۹۲۹ تماس بگیرید

پارتیشن شیشه ای دوجداره فریم دار

اگر به حفظ حریم خصوصی در محیط کارتان اهمیت می‌دهید سیستم پارتیشن جدا کننده دوجداره با فریم آلومینیومی دوپیا و شیشه سکوریت شده، این اجازه را به شما می‌دهد تا علاوه بر حفظ حریم خصوصی، فضای‌های کاری خود را با سطوح مختلفی از شفافیت همراه کنید. این نوع پارتیشن‌بندی علاوه بر جذب نور و روشنایی تمام فضاهای کاری عایق بسیار خوبی در برابر سروصداهای اضافی است.

انواع شیشه مناسب برای نصب پارتیشن شیشه ‌ای

هنگام انتخاب پارتیشن شیشه‌ای برای نظم بخشیدن به دفتر کار انواع مختلفی از این نوع تقسیم بندی در دسترس است که هرکدام از آن‌ها دارای کیفیت‌های مختلف و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود هستند. پارتیشن‌های شیشه‌ای از نظر نوع فریم بندی و شیشه‌ای که برای ساختشان به کار گرفته شده است از یکدیگر متمایز می‌شوند. البته روی صحبت ما در این مطلب بررسی انواع شیشه در ساخت پارتیشن شیشه‌ایست. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد ادامه مطلب را بخوانید.

جداکننده های شیشه ای در عین حال که حریم خصوصی را حفظ می‌کند با ایجاد روحیه کار تیمی حس همکاری را در میان کارکنان افزایش می‌دهد. این نوع از تفکیک کننده ها با هر شیشه‌ای که طراحی و ساخته شوند در زمان بسیار کوتاهی نصب پارتیشن انجام شده و علاوه بر نظم بخشیدن به محیط کار شما طراحی مدرنی به دفتر کارتان می‌بخشند.

 

بینادر یک تیم تخصصی برای فضاسازی در محیط‌های اداری است که با به کارگیری بهترین متریال دفترتان را متناسب با نیاز و خواسته شما طراحی و بازسازی می‌کند با خرید از بینادر، تولید کننده پارتیشن شیشه ای علاوه بر اینکه از انجام مراحل سخت و پرهزینه‌ی ساختمانی برای فضاسازی دفترتان بی‌نیاز می‌شوید، به طیف وسیعی از انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای نیز دست پیدا می‌کنید. پارتیشن‌های شیشه‌ای در انواع مختلفی از جمله تک جداره، دو جداره، پارتیشن مات یا با شیشه‌های شفاف، شیشه‌های رنگی و طرفدار قابل سفارش هستند.

پارتیشن شیشه ای نوع تک جداره

شیشه‌های تک جداره در ساخت پارتیشن شیشه‌ای

پارتیشن تک جداره انتخاب مناسبی برای فضاهای کوچک و خلوت است، قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و همچنین اجرای آن سریع‌تر از دیگر انواع تفکیک کننده اداری است. پس اگر عجله دارید پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس و تک جداره می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. متریال اصلی در تولید این نوع پارتیشن، یک لایه شیشه با ضخامت 8 تا 12 میلی‌متر است که علاوه بر فضاسازی کارآمد و کاهش آلودگی صوتی در دفتر برای استفاده حداکثری از نور طبیعی موجود در فضا بسیار مؤثر است.

 

شیشه‌های دوجداره در ساخت پارتیشن شیشه‌ای

پارتیشن دو جداره هم با شفافیت، ظرافت و عملکرد صوتی بالا مانند انواع تک جداره انتخاب مناسبی برای اجرا در فضاهای کوچک است. عایق‌بندی صوتی در نوع دوجداره قوی‌تر از پارتیشن‌های تک جداره عمل می‌کند و همین موضوع آن را برای به کارگیری در فضاهای کوچک اما شلوغ مناسب کرده است. در تولید این نوع تقسیم بندی از دولایه شیشه استفاده می‌شود که به نسبت انواع تک جداره از ضخامت بیشتری برخوردارند.

شیشه‌های مات و ترکیبی در نصب پارتیشن

ساده‌ترین انواع شیشه در ساخت پارتیشن‌های شیشه‌ای انواع شفاف هستند. در این نوع پارتیشن، شیشه دید واضح از خارج و داخل را نشان می‌دهد؛ و نور با بیشترین حد امکان عبور و بازتاب در فضا را دارد. البته این مدل از پارتیشن‌ها به دلیل عدم حفظ حریم خصوصی کارمندان معمولاً به صورت ترکیبی با انواع مات سفارش داده می‌شوند. شیشه‌های ترکیبی نیمه مات با دیدی تار هستند که علاوه بر عبور نور طبیعی حریم خصوصی کارکنانتان را حفظ می‌کنند. البته شما می‌توانید برای طراحی اتاق‌هایی مانند اتاق جلسات و یا دیگر اتاق‌های گروهی دفترتان با توجه به نوع فضاسازی محل کار خود از شیشه‌های تماماً مات یا تماماً شفاف استفاده کنید.

 

شیشه‌های رنگی و طرحدار در ساخت پارتیشن

فرقی نمی‌کند شیشه تک جداره باشد یا دو جداره در هر حالتی امکان انتخاب پارتیشن با شیشه ‌های رنگی و طرحدار وجود دارد. اگر می‌خواهید برای هویت بخشیدن به دفتر کارتان تمام جزئیات را به کار بگیرید و در حوزه کاری خود از سایر رقیبانتان متمایز باشید بهتر است به جای پارتیشن‌های ساده به سراغ پارتیشن‌های رنگی و طرحدار بروید.

 

علاوه بر این شما می‌توانید با استفاده از شیشه‌های طرحدار فضای دفتر کار خود را متناسب با برندتان، فرهنگ سازمانی و اهداف بازاریابی خود طراحی کنید، بینادر برای طراحی و ساخت این نوع اسباب تفکیک گزینه‌های بسیار متنوعی در اختیارتان می‌گذارد.

قیمت پارتیشن شیشه ای با توجه ابعاد مورد نظر ونوع پارتیشن متفاوت است میتوانید با شماره ۰۹۱۲۳۱۶۹۹۲۹ تماس بگیرید

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *