استقبال چین از ادامه روند مذاکرات هسته ای ایران آمریکا جبران - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

استقبال چین از ادامه روند مذاکرات هسته ای ایران آمریکا جبران

تهران- ایرنا – سخنگوی وزارت امورخارجه چین با استقبال از ادامه مذاکرات احیای توافق هسته ای ایران در وین، تاکید کرد آمریکا به عنوان کشوری که باعث ایجاد مشکل درمسیر اجرای برجام شد، باید اشتباهاتش را جبران کند.


به گزارش روز شنبه ایرنا از تارنمای رسمی وزارت امورخارجه چین، خانم «هوا چون یینگ » سخنگوی وزارت امورخارجه چین در کنفرانس مطبوعاتی، با استقبال از شروع دوباره مذاکرات برجام در وین گفت با ازسرگیری مذاکرات فرصتی جدید برای یافتن راه حل سیاسی و دیپلماتیک برای مسئله هسته‌ای ایران پیدا می‌شود. ما امیدواریم تمامی طرفین از این فرصت استفاده کنند و مضاف شدن تلاش‌های دیپلماتیک نشانگر حسن نیت و انعطاف پذیری برای پیدا کردن راه حل برای مسائل عمده در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. 


وی در ادامه سخنانش افزود آمریکا کشوری است که بحران هسته‌ای ایران را ایجاد کرد . حال زمان آن رسیده تا این کشور اشتباهاتش را جبران کند و فعالانه به نگرانی‌های منطقی ایران  برای مذاکرات و رسیدن به نتایج سریع پاسخ دهد.


سخنگوی وزارت امورخارجه چین همچنین خاطرنشان کرد پکن از نزدیک با تمامی طرفین در تماس است و نقش فعال و موثر خود را در پیشرفت مذاکرات انجام می‌دهد. 


این دیپلمات چینی بار دیگر تاکید کرد ما در آینده مذاکرات برای مشارکت در اجرایی کردن تواقفنامه هسته‌ای ایران سهیم هستیم و درعین حال حقوق و منافع قانونی خودمان را نیز حفظ و تقویت خواهیم کرد. 


به گزارش ایرنا، مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین پس از ماه‌ها گفت‌وگوهای فشرده به مرحله‌ای رسیده که اگر طرف غربی به جای صرف انرژی بر موضوعات انحرافی، درخصوص حل چند مسئله مهم باقی‌مانده اراده به خرج داده و تصمیم‌گیری کند، به سرعت می‌توان ظرف چند روز به توافق نهایی دست پیدا کرد.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما