انصارالله استکبار پاسخ جنایت ترور شهید صیاد خدایی را خواهد گرفت - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

انصارالله استکبار پاسخ جنایت ترور شهید صیاد خدایی را خواهد گرفت

تهران- ایرنا- دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن ترور شهید حسن صیاد خدایی اعلام کرد که استکبار جهانی پاسخ جنایت این ترور را دریافت خواهد کرد.


به گزارش ایرنا از المسیره، در بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصارالله تأکید شده است که سرویس‌های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسرائیل عاملان این ترور هستند.


جنبش انصارالله افزوده است: نیروهای استکباری پاسخ بازدارنده‌ای دریافت خواهند کرد و نخواهند توانست از عواقب این اقدام خود نجات پیدا کنند.


در این بیانیه با تأکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در پاسخ و مجازات جنایتکاران در هر مکانی، آمده است: استکبار جهانی با ارتکاب این جنایات نخواهد توانست به اهداف خود دست پیدا کند.


به گزارش ایرنا، حوالی ساعت ۱۶ روز یکشنبه در حوالی خیابان مجاهدین اسلام تهران دو موتور سوار با شلیک پنج گلوله یکی از مدافعان حرم به نام حسن صیاد خدایی را هنگامی که قصد ورود به منزل خود را داشت ترور و به شهادت رساندند.


 پیکر شهید مدافع حرم حسن صیاد خدایی روز سه‌شنبه بر دستان مردم همیشه در صحنه تهران در میدان امام حسین (ع) تشییع شد و پس از اقامه نماز میت در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران آرام گرفت.


پیکر مطهر این شهید در کنار شهید هادی طارمی محافظ سردا حاج قاسم سلیمانی به خاک سپرده شد.


سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس نیز در مراسم تشییع پیکر شهید حسن صیاد خدایی حضور داشتند.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *