رئیس سازمان بسیج کشور ۵۰۰ هزار کنشگر فضای مجازی داریم برگزاری - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

رئیس سازمان بسیج کشور ۵۰۰ هزار کنشگر فضای مجازی داریم برگزاری

شهرری- ایرنا- رئیس سازمان بسیج کشور با اشاره به اهمیت فضای مجازی در تحقق آرمان های گام دوم انقلاب اسلامی گفت: امروز خوشبختانه ۵۰۰ هزار کنشگر در فضای مجازی داریم.


به گزارش خبرنگار ایرنا از حرم مطهر حضرت امام خمینی ره ،سردار غلامرضا سلیمانی عصر سه شنبه در رزمایش جهادگران، فعالان فضای مجازی و رسانه پایگاههای مقاومت بسیج در صحن اصلی حرم حضرت امام خمینی(ره ) اظهار داشت: بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی و فرزندان ملت همچنان که در گام نخست انقلاب در خدمت و پاسداری از کیان ایران گام های بسیاری برداشت در گام دوم هم آماده است گام های بزرگی را در خدمت به میهن اسلامی بردارد.


وی افزود: ۵۰۰ هزارنفر کنشگر و جهادگر در فضای مجازی داریم که در خدمت به آرمان انقلاب و مردم هستند.


به گفته سردار سلیمانی، این اجتماع با عنوان یک الگو برای پیمودن گام دوم انقلاب اسلامی است و با روحیه جهادی به دنبال تحقق اهداف رهبری است و در این راه از هیچ کوششی مضایقه نخواهد کرد.


وی گفت: ایجاد شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی که به دستور فرمانده سپاه بود در این مهم در حال تحقق است و کارنامه درخشانی را رقم خواهیم زد.


رئیس سازمان بسیج کشور خاطرنشان کرد: هرماه یک رزمایش و نقش آفرینی ملی متشکل از گروه های جهادگر بسیج و متناسب با اهداف ملت ایران برنامه ریزی شده و انجام می گیرد.


سردار ذوالقدر: امام خمینی(ره) بزرگترین جهادگر عصر حاضر است


رئیس سازمان بسیج کشور: ۵۰۰ هزار کنشگر فضای مجازی داریم/ برگزاری هرماه یک رزمایش


فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران هم در این اجتماع گفت: امروز در حرم امام گردهم آمدیم چرا که ایشان بزرگترین جهادگر عصر حاضر است.


سردار احمد ذوالقدر افزود: امروز پس از حوادث سیلاب چند روز اخیر در شرایطی قرار گرفتیم که ۱۶۰ شهرستان، سه هزار روستا در شرایط اضطرار است.


وی افزود: با دستور رییس سازمان بسیج نمایندگان تمام گروه های جهادی در حرم جمع شدند و بهترین جا برا جمع شدن بود چرا که امام بزرگترین جهادگر عصر حاضر است.


به گفته سردار ذوالقدر، جهاد ممکن است با شمشیر و سلاح باشد و یا درفضای مجازی باشد؛ این جمع باید بتواند در رفع نیازمندی دیگران بکوشند.


سردار ذوالقدر با بیان اینکه حامی پیام سیلزدگان هستم، خاطرنشان کرد: افرادی که امکان و توانایی دارند با مراجعه به سپاه می توانند به سیلزدگان کمک کنند؛ خوشبختاته نیروهای بسیج با فعالیت گروه های جهادی و بدون هیچ امکانات اولیه ای در مناطق سیلزده از جمله فیروزکوه حاضر شدند .


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم