رییس دستگاه مقاومت کننده برابر رفع تصرف سواحل برکنار می شود - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

رییس دستگاه مقاومت کننده برابر رفع تصرف سواحل برکنار می شود

تهران – ایرنا – معاون اجرایی رییس‌جمهور با بیان اینکه ۱۰۰ درصد اراضی ساحلی شمال کشور تقریبا رفع تصرف شده، گفت: رییس دستگاهی که برابر رفع تصرف سواحل مقاومت کند، برکنار می‌شود.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سید صولت مرتضوی در گفت‌ وگویی اظهار کرد: میزان تراکم جمعیت در استان‌های شمالی بیش از استانهای جنوبی است. دستور رییس جمهور ناظر بر رفع تصرفات بخش دولتی، آن هم تصرفات اجتناب‌پذیر است.


معاون اجرایی رییس‌جمهور افزود: تصرفات بخش دولتی به دو بخش تقسیم می‌شود، بخش اول تصرفات تفریحی – اداری است که برطرف شده است و در استان‌های شمالی تقریباً صددرصد رفع تصرف انجام شد.


مرتضوی ادامه داد: بخشی از تصرفات دستگاه‌های اداری و سایر دستگاه‌های نظامی و انتظامی در راستای مأموریت ذاتی آنها در صیانت از مرزها و تولید است و بخش دوم در اختیار مردم است که آزادسازی تصرفات بخش خصوصی در استان هرمزگان شروع شده است.


وی خاطرنشان کرد: رییس دستگاهی که بخواهد مقابل دستورات قانونی رییس‌جمهور مقاومت کند، حتما با او برخورد قانونی انجام می‌شود، بر این اساس رییس دستگاه محلی از کار برکنار و رییس دستگاه ملی هم به بازرسی ریاست‌جمهوری معرفی می‌شود.


به گزارش ایرنا، دستور رییس جمهور در واقع آیین نامه اجرایی ماده (۶۳) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی مصوب ۱۳۸۳ است که در سالهای گذشته اجرایی نشده بود.


Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *