سجادی فدراسیون های ورزشی ایران به همکاری با روسیه علاقه مند - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

سجادی فدراسیون های ورزشی ایران به همکاری با روسیه علاقه مند

وزیر ورزش و جوانان ایران با اشاره به برگزاری مسابقات “آینده” در کشور روسیه گفت: قطعا کشور ایران همراه خوبی برای روسیه در این رویداد خواهد بود. در کشور ایران نیز علاقه‌مندان زیادی به بازی های مجازی وجود دارد که از این ظرفیت برای حضور در مسابقات استفاده خواهیم کرد.


به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، «اولگ ماتیستین» وزیر ورزش روسیه امروز (چهارشنبه) با حضور در وزارت ورزش و جوانان ایران با سیدحمید سجادی، وزیر ورزش دیدار و گفت‌وگو کرد.


سجادی در این نشست اظهار کرد: کمتر از یک ماه دیگر در ایران میزبان مسابقات نوروزگاه هستیم که اکثر کشورهایی که آداب و رسوم نوروز را دارند در این مسابقات حضور دارند و خوشحالیم که کشور روسیه نیز قرار است در رویداد نوروزگاه شرکت کند.


وی افزود: خوشبختانه قبل از این نشست دو دیدار خوب را با دستیار رییس‌جمهور روسیه در تهران داشتیم و مباحث خوبی مطرح شد. همه فدراسیون‌های ما علاقه‌مند هستند که همکاری متقابلی با فدراسیون‌های ورزشی روسیه داشته باشند.


سجادی خاطرنشان کرد: در جلسه هیات دولت زمینه‌های همکاری ایران و روسیه را در حوزه ورزش خدمت رییس‌جمهور ارائه کردیم که ایشان بسیار استقبال کردند.


وی گفت: یکی از پیشنهادهای ما به کشور روسیه در خصوص مشارکت در ساخت و سازهای ورزشی است. ما پروژه‌های ورزشی نیمه تمام زیادی در کشور داریم و برای تکمیل این پروژه‌ها می‌توان از ظرفیت شرکت‌های روس استفاده کرد. یکی دیگر از پیشنهادات ما در خصوص استفاده روسیه از تولیدات ورزشی ایران است.


وزیر ورزش و جوانان ایران با اشاره به برگزاری مسابقات “آینده” در کشور روسیه اظهار کرد: قطعا کشور ایران همراه خوبی برای روسیه در این رویداد خواهد بود. در ایران نیز علاقه‌مندان زیادی به بازی‌های مجازی وجود دارند که از این ظرفیت برای حضور در مسابقات استفاده خواهیم کرد.


وی ادامه داد: یکی دیگر از پیشنهادات ما درخصوص تاسیس ورزش زورخانه‌ای در روسیه است و اینکه بتوانیم همکاری مشترکی در این حوزه داشته باشیم. در نشست‌های بعدی بین مسئولان ورزش دو کشور می توان از فدراسیون‌های ورزشی دو کشور نیز دعوت کرد تا راه‌های همکاری دوجانبه را تقویت کنیم.


سجادی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما این است که بتوانیم در رشته فوتبال نیز همکاری مشترکی با کشور روسیه داشته باشیم و این موضوع تنها به انجام بازی‌های دوستانه ختم نمی‌شود. فدراسیون فوتبال ما آماده همکاری با فدراسیون فوتبال روسیه و برگزاری بازی‌های ملی و باشگاهی است.


امضای برنامه اقدام توسعه همکاری‌های ورزشی ایران و روسیه


سجادی در نشست امضای همکاری‌های دوجانبه با کشور روسیه نیز با مثبت خواندن این دیدار اظهار کرد: نشست بسیار خوبی با وزیر ورزش فدراسیون روسیه در حوزه‌های مختلف داشتیم و قطعا این همکاری ها در آینده تداوم خواهد داشت.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *