سردار کاظمی بعنوان رئیس سازمان اطلاعات سپاه معارفه شد - hamkelasy3


با حضور فرمانده کل سپاه؛


تهران- ایرنا- آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان اطلاعات سپاه با حضور سرلشکر حسین سلامی و جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه و جامعه اطلاعاتی کشور برگزار شد.


به گزارش حوزه دفاعی ایرنا به نقل از سپاه نیوز، آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان اطلاعات سپاه با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه و جامعه اطلاعاتی کشور امروز (شنبه) در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.


در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی به عنوان «معاون فرمانده کل و رئیس سازمان اطلاعات سپاه» معرفی و از مجاهدت‌های صادقانه و تلاش‌های ارزنده و موفق حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب در راهبری سازمان اطلاعات طی ۱۳ سال گذشته که موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی در حوزه امنیت ملی و بازدارندگی اطلاعاتی کشور، مقابله نفوذ و جاسوسی و برخورد با مفسدان کلان اقتصادی رقم زده است، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.


همچنین با حکم سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه حجت الاسلام و المسلمین طائب  بعنوان «مشاور عالی فرمانده کل سپاه» معرفی شد.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *