نماینده مجلس حضور رئیس جمهور در میان مردم امیدآفرین است - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

نماینده مجلس حضور رئیس جمهور در میان مردم امیدآفرین است

تهران – ایرنا – عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای استانی و حضور شخص رئیس‌جمهور در میان مردم یکی از اقدامات مهم و امیدآفرین دولت است.


محمدمهدی زاهدی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در خصوص سفرهای استانی رییس جمهور افزود: انجام سفرهای استانی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم بود که موجب ایجاد امید در میان مردم شد.


نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مصوبات سفرهای استانی به صورت جدی از سوی معاون اجرایی رئیس‌ جمهور مورد پیگیری قرار می‌گیرد تا وعده‌هایی که به مردم داده می‌شود، محقق شود.


زاهدی اظهار داشت: حضور شخص رئیس‌ جمهور در میان مردم از اقدامات مهم آیت‌الله رئیسی است، رییس جمهور تلاش دارد با این اقدامات امید را در دل مردم افزایش دهد، لذا این سفرها از اهمیت بالایی برخوردار است.


وی خاطرنشان کرد: تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور برای ایجاد امنیت غذایی یکی از اقدامات مهم دولت در هشت ماه گذشته است که در مورد توزیع آن نیز باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد تا با قیمت مناسب به دست مردم برسد.


عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: دولت وعده هایی به مردم برای بهبود کیفیت خودرو و کاهش قیمت آن داده که امیدواریم زودتر محقق شود.


زاهدی افزود: دولت اقداماتی برای اصلاح ساختارهای اقتصادی انجام داده است اما هنوز نتایج آن در بازار و در سفره مردم ملموس نیست باید اقدامات لازم برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در بازار انجام شود.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *