آشنایی با شرکت گرماسرما سازه - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

آشنایی با شرکت گرماسرما سازه

آشنایی با شرکت گرماسرما سازه

شرکت گرماسرما سازه یک شرکت تولیدکننده در زمینه سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع است و توانسته عنوان برتر تولیدکننده این حوزه قرار گیرد و با رعایت استاندارهای روز دنیا و استفاده از قطعات مرغوب و بکارگیری مدرن‌ترین دستگاه‌های تولید، محصولاتی با کیفیت را به دست هموطنان عزیز برساند.

گرماسرما سازه (www.Garmasarmasaze.com) در پروژه‌های مختلفی از جمله پروژه‌های صنعتی، فضاهای باز، تجاری، گلخانه‌ای، مرغداری، مسکونی و… فعالیت داشته و توانسته گرمایش و سرمایش بسیاری از مجموعه‌های این حوزه را تامین نماید و به عنوان یکی از پیشگامان در این صنعت شناخته می‌شود.

شرکت گرماسرما سازه شرق در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش، بهترین نیروها و پشتیبانی را ارائه می‌دهد و سعی در ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتری دارد تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

لازم به ذکر است که ** برند گرماسرما سازه تنها شرکتی است که توانسته در برنامه تخصصی میدون شبکه سه سیما حضور پیدا کند. این برنامه که به بررسی تولیدکننده‌های برتر هر حوزه می‌پردازد، با بررسی محصولات ما و کسب راندمان بالای سیستم‌ها، مجوز حضور به گرماسازه را داده و پس از کسب تاییده‌ها، ما به عنوان اولین و تنها تولیدکننده سیستم‌های گرمایشی سرمایشی صنعتی در این برنامه حضور پیدا کردیم.

با این مهم و داشتن رزومه قوی همکاری با نهادها و شرکت‌ها، ما تضمین می‌دهیم محصول با کیفیت بالایی را به شما ارائه خواهیم داد و تمام نیازهای شما را برطرف خواهیم کرد.

محصولات گرماسرما سازه

محصول‌های برند گرماسازه شرق شامل: هیتر تابشی لوله‌ای، هیتر سرامیکی، کولر صنعتی آکسیال، کولر صنعتی سانتریفیوژ، سیستم مه پاش، کوره هوای گرم، فن تهویه، پد سلولزی و… می‌شود که در ادامه در خصوص سیستم گرماتاب (هیتر لوله‌ای) و کولرهای صنعتی و سیستم مه پاش توضیحاتی ذکر خواهیم کرد.

کولر صنعتی و انواع کولرهای صنعتی

کولر صنعتی یک سیستم سرمایشی است که برای خنک کردن فضاهای بزرگ و صنعتی مانند کارخانه‌ها، انبارها، سالن‌های ورزشی، سالن‌های نمایشگاهی و سایر فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها معمولاً با استفاده از آب و هوای خارجی، هوای داخل فضا را خنک می‌کنند.

برخلاف کولرهای خانگی که برای فضاهای کوچک و مسکونی طراحی شده‌اند، کولرهای صنعتی برای فضاهای بزرگ طراحی و تولید می‌شوند و همچنین دارای قابلیت‌های متنوعی مانند کنترل دما، رطوبت و جریان هوا هستند. این دستگاه‌ها به دلیل قابلیت نصب و استفاده آسان، کارایی بالا و قابلیت تنظیم دما و رطوبت، در بسیاری از صنایع مانند فولاد، خودروسازی، مواد شیمیایی و غذایی و همچنین در سالن‌های ورزشی و نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

گرماسرما سازه انواع کولرهای صنعتی را در ۲ مدل : کولر صنعتی آکسیال و کولر صنعتی سانتریفیوژ تولید می‌کند. برای کسب اطلاعات و جزئیات و قیمت محصول کافی است با شماره ۰۲۱۲۲۰۳۲۰۰۲ تماس بگیرید.

مصرف کم آب، کاهش در مصرف برق، استفاده از پد سلولزی، کیفیت بالای بدنه و استفاده از ورق گالوانیزه از جمله مزیت‌های کولرهای سرماسازه شرق است.

هیتر تابشی لوله ای (گرماتاب)

سیستم هیتر تابشی لوله ‌ای یکی از روش‌های گرمایشی است که در آن، گرمای مورد نیاز برای گرم کردن فضاهای بزرگ و صنعتی به وسیله‌ی تابش حرارت از روی لوله‌های گرمایشی تأمین می‌شود. این سیستم عموماً از لوله‌های فلزی با قطر کم و طول بلند تشکیل شده است که در داخل آن‌ها یک رسانای حرارتی جریان دارد و به وسیله‌ی یک منبع حرارتی مانند بخار، گاز یا برق گرمایی، گرم می‌شود.

سیستم گرماتاب در انواع: گرماتاب گلخانه ای، گرماتاب صنعتی و گرماتاب فضای باز تولید و ارائه می‌شود و بهترین راهکار برای تامین گرمایش محیط‌ها می‌باشد.

این سیستم برای گرم کردن فضاهای صنعتی بسیار مفید است و به دلیل داشتن یک طراحی ساده و قابل اجرا، هزینه‌های نصب و نگهداری آن نسبتاً کمتر از سایر روش‌های گرمایشی مانند رادیاتورها و هیترهای هوایی است. از این سیستم در انواع محیط‌های صنعتی مانند کارخانه‌ها، انبارها، سالن‌های ورزشی و سایر فضاهای بزرگ استفاده می‌شود. همچنین این سیستم در محیط‌هایی که نیاز به گرمای ناگهانی و فوری دارند، مانند فضاهای آزمایشگاهی، کارگاه‌های تولیدی و سایر محیط‌های صنعتی، کاربرد دارد.

برای اطلاع از قیمت گرماتاب و جزئیات محصول، با شماره ۲۲۰۳۲۰۰۲-۰۲۱ تماس گرفته تا کارشناسان ما بهترین مشاوره را خدمت شما ارائه بدهند.

هیتر تابشی لوله ای دارای مصرف پایین گاز و برق می‌باشد و در کم‌ترین زمان ممکن فضا را به صورت کامل گرم خواهد نمود. هیتر تابشی گرماسرما سازه بالاترین راندمان در بین محصولات مشابه بازار را دارد.

سیستم مه پاش چیست؟

گرماسرما سازه بهترین و با کیفیت‌ترین سیستم مهپاش را در مدل‌های مه پاش صنعتی و مه پاش گلخانه ای تولید و عرضه می‌کند.

سیستم مه پاش یکی از روش‌های آبیاری است که در آن آب به صورت پراکنده و به صورت مه از یک سیستم پخش کننده به فضاهای مختلف ریخته می‌شود. سیستم مه پاش برای محیط‌های خشک و گرم که نیاز به رطوبت دارند مانند گلخانه‌ها، باغ‌ها، مزارع و محیط‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سیستم مه پاش صنعتی به منظور کاهش گرد و غبار در محیط‌های صنعتی مانند کارخانه‌ها، انبارها و سایر فضاهای بزرگ کاربرد دارد. در این سیستم، آب به صورت مه پاش از داخل لوله‌های نازکی که در سطح فضا نصب شده‌اند، پخش می‌شود و موجب کاهش گرد و غبار و همچنین خنک کردن محیط می‌شود.

سیستم مه پاش گلخانه نیز به منظور رطوبت‌بخشی به گیاهان در گلخانه‌ها و افزایش رطوبت هوا در آن‌ها استفاده می‌شود. در این سیستم، آب به صورت مه پاش از بالای گلخانه پخش می‌شود و موجب افزایش رطوبت هوا و کاهش دما در داخل گلخانه می‌شود. این سیستم می‌تواند باعث کاهش مصرف آب در گلخانه شود و در نتیجه به بهبود عملکرد و افزایش تولید محصول کمک کند.

سیستم مهپاش که به آن رطوبت ساز نیز می‌گویند، آب را به صورت پودر و مه کرده و خنکی با حسی خوب و لطافت را خواهید چشید و رطوبت ایجاد شده سرمایی مناسب را به مجموعه و افراد می‌دهد.

خرید از گرماسرما سازه

برای خرید سیستم های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع، کافی است به مجموعه ما اطمینان کنید. تیم گرماسازه تضمین کیفیت و قیمت مناسب تمامی محصولات را به شما می‌دهد و با امکان خرید چکی و اقساطی، شما را در خرید دستگاه، یاری می‌نماییم.

برای آشنایی بیشتر با ما کافی‌ست به سایت ما سری بزنید و با محصول‌ها بیشتر آشنا شوید. همچنین برای مشاوره رایگان با شماره ۲۲۰۳۲۰۰۲ تماس گرفته تا هر‌آنچه که مهم است را برای شما توضیح دهیم. خرید از گرماسرما سازه خریدی مطمئن و آسوده است.

منبع : www.Garmasarmasaze.com

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *