خراسان جنوبی از اولین استان های دور دوم سفرهای رئیس جمهور است - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

خراسان جنوبی از اولین استان های دور دوم سفرهای رئیس جمهور است

بیرجند – ایرنا – استاندار خراسان جنوبی گفت: در دور دوم سفرهای رئیس جمهور، خراسان جنوبی استان اول یا دوم در نظر گرفته شده است و مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان برای سفر دوم رئیس جمهور به استان آمادگی کامل داشته باشند.


به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت روز شنبه در چهارمین نشست شورای اداری استان خراسان جنوبی در سال جاری افزود: مواردی که مدنظر مدیران و فرمانداران است، آماده شود و برای جمع‌بندی در اختیار معاونت عمرانی استانداری قرار گیرد.


وی گفت: هفته دولت امسال (دوم تا هشتم شهریور) شاهد حضور مسئولان دولتی و کشوری در استان خواهیم بود و در یک سالگی دولت سیزدهم انتظار داریم ستاد هفته دولت در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران و در دستگاه‌های اجرایی با محوریت مدیران، فعالانه برگزار شود.


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سومین سفر استانی رئیس جمهور نوزدهم شهریور پارسال به خراسان جنوبی انجام شد اظهار داشت: اعتبارات خوبی در سفر اول به خراسان جنوبی اختصاص یافت که بخش قابل توجهی از آن در یک سال گذشته تخصیص یافته و منشاء خیر و برکات برای استان بوده است.


وی گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور کارشناسی است و از قبل جلسات کارشناسی متعددی برگزار و مصوبات تعیین می‌شود.


رئیس جمهور پایان هفته گذشته در سی و یکمین سفر استانی دولت سیزدهم به استان کرمان سفر و اعلام کرد: پس از مدت کوتاهی دور دوم سفرهای استانی شروع می‌شود.


قناعت با اشاره به سفرهای شهرستانی که از سال گذشته تاکنون داشته است افزود: مصوبات سفرها پشتوانه اجرایی دارد و حتی برای سفرهای استاندار، موضوعات از قبل شناسایی و احصا شده و در سفر شهرستانی برای پروژه‌ها اعتبار مصوب می‌شود.


وی با بیان اینکه اولین اجلاسیه ملی جهادگران ۱۳ شهریور امسال در شهرستان فردوس برگزار خواهد شد گفت: محور برگزاری این همایش منتسب به مقام معظم رهبری است که در زلزله سال ۱۳۴۷ با گروهی از روحانیون به فردوس سفر کردند و به مدت یک ماه علیرغم همه محدودیت‌ها و مشکلات به خدمت‌رسانی به مردم پرداختند.


استاندار خراسان جنوبی افزود: یکی از اهداف برگزاری این اجلاسیه تغییر مبدا تشکیل گروه‌های جهادی است لذا از قداست برخوردار بوده و افتخار بزرگی برای استان و شهرستان فردوس است که باید با اقدام ‌شایسته، برنامه‌ریزی شده، دقیق، پرمحتوا، هدفمند و جریان‌ساز کاری کنیم تا کام مردم و جهادگران شیرین شود.


وی تصریح کرد: انتظار داریم همه مدیران دستگاه‌های مربوطه نسبت به برگزاری این همایش ملی که کتاب خاطرات مقام معظم رهبری در آن با حضور مسئولان کشوری و لشکری رونمایی خواهد شد، جدیت لازم را داشته و همکاری کنند.


قناعت گفت: در این نشست مهم که خراسان جنوبی میزبان آن خواهد بود، پیام مقام معظم رهبری قرائت خواهد شد لذا باید از ظرفیت‌های متعدد استفاده لازم صورت بگیرد و دستگاه‌های استانی و شهرستانی پای کار باشند.


وی با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان ادامه داد: باید آنچه واقعی و حقیقی است در هفته دولت منعکس و از بزرگنمایی پرهیز شود.


استاندار خراسان جنوبی گفت: هر پروژه‌ای در شهرستان‌ها قابل افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی است باید مورد تایید حوزه معاونت عمرانی استانداری باشد در غیر این صورت استاندار حضور پیدا نخواهد کرد.


وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در استان انجام شده یا در حال انجام است تصریح کرد: با همراهی معاونت درمان وزارت بهداشت و هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران، چند دستگاه تخصصی درمانی از جمله یک دستگاه OPG و رادیولوژی دیجیتال برای بیمارستان شهدای قاین اختصاص یافت.


قناعت گفت: همچنین یک دستگاه لیزر چشم و تجهیزات تخصصی قلبی برای بیمارستان رازی بیرجند و یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال برای بیمارستان شهید چمران فردوس اختصاص یافت و وزارتخانه با تامین دو دستگاه دیالیز برای بیمارستان نهبندان و دو دستگاه دیالیز برای بیمارستان بشرویه موافقت کرد.


وی گفت: درخواست‌ها بیش از این بوده و اکنون به بخشی از درخواست‌ها پاسخ داده شده و برای مابقی در حال پیگیری هستیم.


استاندار خراسان جنوبی با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور افزود: انتظار داریم مدیران دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه‌ای به جامعه ایثارگری داشته و مباحث اداری و رفاهی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده شهدا را حل کنند.


وی با بیان اینکه مبادا این قشر در دستگاهی از کارمندان ناراضی باشد گفت: مساله اشتغال فرزندان شهدا را جدی بگیرید و برای دولت سیزدهم و ما قابل قبول نیست که ایثارگران دستگاه‌ها به‌ویژه فرزندان شهدا گله‌مند باشند.


قناعت در ادامه به ۱۷ مرداد روز خبرنگار اشاره و اظهار داشت: یکی از موضوعات مورد تاکید و توجه مقام معظم رهبری، جهاد تبیین بوده که در کشور شروع شده است.


وی با بیان اینکه خبرنگاران با انعکاس اخبار دستگاه‌های اجرایی به نوعی در حال جهاد تبیین هستند گفت: خبرنگاران ما با کشورهای غربی تفاوت دارند به این معنا که در آن کشورها از این قشر استفاده ابزاری می‌شود اما خبرنگاران ما ساحت مقدس، ارزشی و اخلاقی دارند.


استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر پرهیز از ترویج ناامیدی در جامعه عنوان کرد: در فضای کنونی که همه استکبار و ایادی آنها به دنبال اغوای افکار عمومی و ناامیدسازی مردم هستند، مدیران به‌ویژه اصحاب رسانه بیش از هر زمان دیگری باید این توطئه‌ها را جدی بگیرند.


وی با اشاره به نشستی که اخیرا به مناسبت روز خبرنگار با اصحاب رسانه داشت، گفت: یکی از مشکلات مطرح شده در این نشست، عدم پاسخگویی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی بود که قابل قبول و پذیرش نیست.


قناعت گفت: انتظار داریم مدیران پاسخگوی رسانه‌ها باشند البته خبرنگاران هم نباید انتظار داشته باشند هر لحظه از شبانه‌روز مدیران تلفن خود را جواب بدهند بلکه به جهت ضرورت حضور مدیران در جلسات، لازم است خبرنگاران موضوعات را از طریق روابط عمومی و دفاتر مدیران پیگیری کنند.


وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی افزود: روابط عمومی دستگاه را فعال کنید تا گله و درخواست‌ خبرنگاران استان مرتفع شود.


استاندار خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به انتشار بیانیه‌ای و اهانت به افتخارات و سرداران نظام جمهوری اسلامی گفت: کسانی که سال‌های قبل مخالف بوده و عنوان داشتند نباید در سوریه و عراق حضور پیدا کنیم اکنون متوجه شده‌اند که باید حضور پیدا می‌کردیم.


وی افزود: این افراد به این نتیجه رسیده‌اند که تصمیم مقام معظم رهبری بسیار علمی و منطقی و برای امنیت پایدار منطقه بوده و این اقدام مهم برای حفظ منافع ملی ما انجام شده است.


قناعت با اشاره به شخصیت سردار شهید حاج حسین همدانی بیان کرد: این شهید بزرگوار در دو جبهه فتنه داعش در سوریه و فتنه ۸۸ موفقیت‌های بزرگی برای جبهه اسلام و نظام جمهوری اسلامی رقم زده است.


وی گفت: اکنون همه متوجه شده‌اند حضور مستشاری ایران در سوریه از نگاه معنوی، آرمانی و اعتقادی و هم از نگاه منافع ملی درست بوده است.


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شاهد اتفاقات خوبی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی هستیم افزود: این نشان از صدور پیام انقلاب اسلامی به اقصی‌ نقاط جهان است و یعنی صفحه بزرگی از تاریخ سیاسی در حال ورق خوردن است.


وی گفت: در چند سال اخیر اعتماد مردم به نظام و دولت کمرنگ شده بود اما با تشکیل و فعالیت دولت سیزدهم در بین مردم این اعتماد در حال بازگشت است و ریل‌گذاری جدید در حال انجام است و باید در بین مردم باشیم.


قناعت همچنین با اشاره به دستور کار تکریم بازنشستگان در استان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید توجه ویژه به کانون‌های بازنشستگی در دستگاه خود داشته باشند و این کانون‌ها را تقویت و فعال کنند.


وی خواستار سرکشی مدیران و مجموعه‌ها از بازنشسته‌های ادارات شد و افزود: دولت سیزدهم و به تبع آن مجموعه استانداری باید دیدار و سرکشی از بازنشستگان را در دستور کار قرار دهند.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما