رییس سازمان بسیج ایران در حال تبدیل به قدرت جهانی است - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

رییس سازمان بسیج ایران در حال تبدیل به قدرت جهانی است

شهرکرد- ایرنا- رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی در حال گسترش است، تاکید کرد که ایران قوی و مستقل در حال تبدیل شدن به قدرت جهانی است.


به گزارش ایرنا، سردار «غلامرضا سلیمانی» روز چهارشنبه در مجمع عالی بسیجیان چهارمحال و بختیاری که در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، افزود: گفتمان انقلاب در حال گسترش و نظام استکباری آمریکا نیز در آستانه فروپاشی است و نخستین پیروزی ایران اسلامی در گام دوم انقلاب، نابودی رژیم صهیونیستی است.


وی اظهار کرد که وجود انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی آمریکا را برهم زده و دولت آمریکا را در آستانه فروپاشی قرار داده است به نحوی که رژیم صهیونیستی رو به نابودی است و در شرایط کنونی جهان، رسالت سنگین گام دوم انقلاب بر دوش بسیجیان و تک تک آحاد مردم است.


سلیمانی افزود: تفکر راهبردی یک ضرورت است تا زمان و مکان را به خوبی بشناسیم و بر افق‌های دور اشرافیت پیدا کنیم، در صورتی‌ که هر ملتی این ویژگی را نداشته باشد از صفحه سیاسی روزگار محو خواهد شد و در چند دهه اخیر نیز ملت‌های بی بصیرت و  بدونت رهبران دوراندیش و شجاع، دچار این مشکل شدند.


وی با تاکید بر اینکه ملت ایران ملتی بصیر و دارای تفکر راهبردی است، تاکید کرد که بصیرت و عظمت گفتمان انقلاب اسلامی، واقعیتی غیرقابل انکار است.



انتقال قدرت از غرب به شرق با پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد


رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: غرب همواره تلاش داشته که قدرت مسلط جهان باشد و در این راستا نهضت ترجمه کتاب‌های اسلامی را در کانون توجه قرار داده تا قدرت را در دست بگیرند، اما با پیروزی انقلاب انتقال قدرت از غرب به شرق آغاز شد.


سلیمانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی تنها سقوط رژیم پهلوی نبود و سرآغازی برای یک تغییر بزرگ در تاریخ بشریت بود و امام خمینی(ره) توانست مفهوم قدرت را تغییر دهد و با تکیه بر قدرت نرم، بر پیچیده‌ترین و مستحکم‌ترین قدرت‌های جهان پیروز شود.


سلیمانی با اشاره به اینکه قدرت آمریکا با پیروزی انقلاب اسلامی رو به افول رفت، افزود: آمریکا امروز قدرت عمل چندانی ندارد و نمی‌تواند به صورت موثر از توانایی‌های خود استفاده کند.


وی اظهار کرد: به دلیل قدرت انقلاب اسلامی، آمریکا با تمام هزینه‌ای که در عراق کرد، نتوانست پیروزی نظامی را به پیروزی سیاسی تبدیل کند.


سلیمانی گفت: آمریکا و  رژیم صهیونیستی امروز تلاش دارند با ایجاد زبان، کالا و فهم مشترک، درک و فهم مردم را به سود خود تغییر دهند تا بتوانند به قدرت دوباره دست یابند و برای رسیدن به اهداف خود از رسانه به عنوان موثرترین ابزار استفاده می‌کنند.


رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد قدرت نظامی جهان در اختیار آمریکا است، افزود: اکنون آمریکا قدرت اجرا ندارد و ابزار استفاده از قدرت نظامی خود را نیز ندارد.


وی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی و زوال شده است گفت که برای سقوط رژیم صهیونیستی، مسلمانان از مسیر جبهه مقاومت دست به کار خواهند شد و قدرت از آمریکا گرفته می‌شود.



انقلاب اسلامی یک گفتمان تمدنی آینده ساز برای همه بشریت دارد


رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی گفتمان تمدنی آینده‌ساز برای همه بشریت دارد، بیان کرد که در غرب هیچ گفتمان رهایی‌بخشی وجود ندارد و گفتمان آینده‌ساز انقلاب اسلامی در حال رشد در کشورهای اروپایی و آمریکایی است.


وی اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی به گفتمانی جذاب و رهایی‌بخش و تمدنی آینده‌ساز برای بشریت تبدیل شده است و بیشتر کشورها می‌خواهند برای رسیدن به موفقیت در کنار ایران باشند.


سلیمانی گفت: اغتشاشات و آشوب‌های اخیر در کشور با حضور عده‌ای فریب‌خورده و افراد بی‌اطلاع از سیاست‌ رخ داد و عده‌ای از روی غفلت وارد این بازی شدند و سازمان سیا و موساد پشت این اغتشاشات بوده است.


وی بر آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان از نقشه دشمن تاکید کرد و گفت: در صورتی که آگاه‌سازی انجام نشود، برخی جوانان فریب دشمن را خواهند خورد و در دام دشمن گرفتار خواهند شد.


رییس بسیج مستضعفین تاکید کرد که دشمنان ایران و نظام اسلامی بدانند که آشوب‌ها و تحریم‌های سخت و ظالمانه، ایران را متزلزل نخواهد کرد.


سلیمانی افزود: امروز در کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی به علت سیاست‌های غلط دوران گذشته وجود دارد که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و جراحی اقتصادی این مشکلات نیز به زودی برطرف می‌شود.


به گزارش ایرنا، در مجمع عالی بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری انتخابات مجمع نیز برگزار و از فعالان مجمع تجلیل شد.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما “http://cooldl.net/”>سایت مرجع دانلود فیلم “https://safaryaar.com/tour/dubai”>تور دبی