معاون رییس جمهور انقلاب اسلامی ریشه استعمار را از ایران کند - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

معاون رییس جمهور انقلاب اسلامی ریشه استعمار را از ایران کند

تهران – ایرنا – معاون امور مجلس رییس‌جمهور گفت: تلاش‌های غرب و هم‌پیمانان منطقه‌ای و داخلی آنها برای شکست یا تغییر ماهیت انقلاب اسلامی با هوشیاری ملت و تدابیر رهبر معظم انقلاب بی‌نتیجه مانده و پس از گذشت چهار دهه با همه مشکلات و تحریم‌ها، بر اقتدار این انقلاب افزوده شده است.


به گزارش ایرنا، سیدمحمد حسینی در حاشیه نشست اعضای ستاد مرکزی دهه فجر که با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف و سرآغاز دوران جدیدی در تاریخ منطقه و جهان است که با حضور پررنگ و ایثارگری‌های مردم به پیروزی رسید و موجب ریشه‌کن شدن استعمار و سلطه‌گری در کشور ما شد.


وی تأکید کرد: پس از گذشت چهار دهه با همه مشکلات و تحریم‌ها بر اقتدار این انقلاب افزوده شده و تلاش‌های غرب و هم‌پیمانان منطقه‌ای و داخلی آنها برای شکست یا تغییر ماهیت انقلاب اسلامی با هوشیاری ملت و تدابیر رهبر معظم انقلاب بی‌نتیجه مانده است.


معاون امور مجلس رییس‌جمهور همچنین با اشاره به آغاز کار پویش «پرچم افتخار» از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، خاطر نشان کرد: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلابی ما با شور انقلابی خود نشان خواهند داد که همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.


Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *