از دخالت برخی نمایندگان مجلس در انتصابات تا طرح ساماندهی کارکنان - hamkelasy3


رصد توییتری نمایندگان؛


تهران – ایرنا – شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ۲۹ خرداد ماه نظرات خود را درباره افزایش هزینه های دامداران، تامین حق آبه تالاب ها، برنامه هفتم توسعه، دخالت برخی نمایندگان در انتصابات دولت، تقلب در شرکت فایزر، گرانی اجاره بها و طرح ساماندهی کارکنان دولت بیان کردند.


به گزارش ایرنا، محمد حسن آصفری ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود نوشت: افزایش سنگین هزینه های دامداران، زنگ خطر وضعیت بحرانی گوشت در آینده نزدیک را به صدا در آورده است. در صورتی که دولت به سرعت تدبیر نکند، صنعت دامداری به سمت ورشکستگی خواهد رفت و گرانی های سنگینی به بازار گوشت و فرآورده های گوشتی تحمیل می‌شود.


مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون هم در توییتی عنوان کرد: نگاه بخشی و غیر متوازن در کشور و عدم تامین حق آبه تالاب ها، سبب ایجاد مشکلات زیست محیطی مختلف شده است که جدیدترین آن آتش سوزی در هورالعظیم است که دود آن در ریه های خاک خورده مردم خوزستان فرو می‌رود. پایداری حیات یعنی هماهنگی و سازگاری با طبیعت.


روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو نیز در توییتر با هشتگ اولین برنامه پیشرفت توییت کرد: امسال با تدوین برنامه هفتم، کشور ریل جدیدی به خود خواهد گرفت، بدون شک این برنامه بدون لحاظ مفاهیم و معادلات الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت موفق نخواهد بود.


همچنین علی خضریان نماینده مردم تهران در توییتی نوشت: در حالی که رهبر انقلاب نسبت به عدم دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات دولت تاکید کردند، برخی با بی‌توجهی به این دستور لازم‌الاتباع، با بی‌پروایی از رایزنی‌های پشت صحنه نیز جلوتر رفته و رو به بازاریابی رسانه‌ای خود و دوستانشان برای وزارت کار آورده‌اند! این آزمون ولایت‌مداری است.


هادی بیگی‌نژاد ‏‏‏‏نماینده مردم ملایر هم در توییتر عنوان کرد: غربی‌ها به دنبال این هستند که اقتصاد ایران نسبت به مذاکرات شرطی شود. اگر مردم و مسئولان از کمک دشمن مأیوس شوند آنگاه گره‌گشایی خواهد شد. مسیری که وزارت نفت تا امروز در پیش گرفته مرگ بر آمریکای عملی است، مأیوس از دشمن و امیدوار به توان داخلی. امیدواریم این مسیر ادامه پیدا کند.


وی در توییت دیگری نوشت: بحران اقتصادی کنونی کشور ناشی از مدیریت غلط مسئولانی است که راهکارهای التقاطی آنها در این زمینه هیچ دستاوردی جز تورم فزآینده و ثبات اقتصادی شکننده نداشت. اما در مقوله اجاره بها از بی رحمی و سنگدلی برخی موجران نیز نباید گذشت.


زهره الهیان نماینده مردم تهران نیز توییت کرد: وزارت صمت بر اساس قانون جوانی جمعیت ثبت نام خودرو را انجام داده و پول را از مردم کامل گرفته اما به وظیفه خود عمل نکرده و از اجرای قانون تاکنون استنکاف کرده . در صورت عدم انجام وظیفه با قید فوریت مجلس پیگیری لازم را خواهد کرد.


همچنین ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در حساب خود نوشت: شرکت فایزر به دستکاری داده‌ها(تقلب) اعتراف کرده، برای فرار از اتهام کلاهبرداری در دادگاه گفته دولت در جریان بوده. سازمان بهداشت جهانی فایزر را بهترین واکسن انتخاب کرده بود.


سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان هم در توییتی با هشتگ مستاجران را دریابیم، عنوان کرد: مستاجران زیر فشار غیر قابل تحمل گرانی اجاره بها هستند. قفل بودن وام ودیعه، تورم عمومی، بی پشتوانه بودن ممنوعیت افزایش بیش از ۲۵ درصدی اجاره بها، احتکار گسترده ملک و عدم عرضه که بسیاری از این املاک در اختیار بانکها و مالکان بزرگ است،اوضاع را بدتر کرده است.


رمضانعلی سنگدوینی ‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم گرگان و آق قلا نیز توییت کرد: طرح ساماندهی کارکنان دولت در روزهای آینده به صحن علنی خواهد آمد، انشالله نمایندگان عزیز به این طرح مهم رای قاطع خواهند داد. برای رای آوری این طرح تا آخر ایستاده ایم.


امروز همچنین مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در حساب توییتری خود نوشت: یکی از افراد دستگیرشده فعال در آمدنیوزهای داخلی مکرر به مجلس رفت‌وآمد داشته است! این کانال‌ها بارها علیه من و باقی نمایندگان و حتی ریاست‌مجلس دروغ‌پراکنی کردند.


وی در این توییت اضافه کرد: در نامه‌ای از دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس خواستم ارتباط احتمالی شبکه‌فساد سیاسی- رسانه‌ای با برخی افراد درون مجلس را بررسی و نتیجه را اعلام کند. نباید بگذاریم دست‌های بدخواه، میکروب‌های اختلاف را در فضای ذهنی جامعه تزریق کنند.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *