امیر موسوی ملت های مظلوم جهان نیز از سایه سار کارنامه درخشان - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

امیر موسوی ملت های مظلوم جهان نیز از سایه سار کارنامه درخشان

تهران – ایرنا – فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: کارنامه درخشان سپاه ثمرات ارزشمندی را به همراه داشته است که علاوه بر مردم شریف ایران اسلامی، ملت‌های مظلوم جهان نیز از سایه‌سار آن بهره‌مند شده‌اند.


به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با صدور پیام‌های جداگانه به سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) و سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سوم شعبان ولادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار را تبریک گفت.


امیر موسوی در این پیام افزود: فرارسیدن سوم شعبان میلاد سید و سالار شهیدان و روز پاسدار که با تدبیر و درایت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است را به آحاد فرماندهان و دلیر مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تبریک عرض می‌کنم.


وی تاکید کرد: کارنامه درخشان سپاه در سال های پر شکوه انقلاب اسلامی که حاصل تلاش، ایثار و حرکت جهادی فرماندهان و کارکنان آن نهاد انقلابی در حوزه های دفاعی، خود کفایی، اعتقادی، فرهنگی و مردم یاری است، ثمرات ارزشمندی را به همراه داشته که علاوه بر مردم شریف ایران اسلامی، ملت‌های مظلوم جهان نیز از سایه‌سار آن بهره‌مند شده اند.


فرمانده کل ارتش تصریح کرد: روز پاسدار نماد تجلیل از سروهای سرافراز و مردان حماسه سازی است که در مسیر عزتمندی و ولایت مداری بر فراز قله های سربلندی و اقتدار ایستاده‌اند و نامشان لرزه بر اندام بدخواهان نظام انداخته است.


امیر موسوی در این پیام اظهار داشت: اینجانب با تبریک این روز بزرگ به همرزمان عزیزم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده محترمشان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران سپاه، توفیقات روزافزون پاسداران عزیز انقلاب اسلامی ایران را تحت رهبری و فرماندهی امام خامنه‌ای عزیز از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.


Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *