تاریخچه تولید بشقاب ملامین - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

تاریخچه تولید بشقاب ملامین

یکی از زیباترین و عالی ترین ظروفی که خانم های خانه دار خوش سلیقه از آن استفاده می کنند، ظروف و بشقاب ملامین است. این ظروف برای اولین بار در دهه 1940 تولید شدند و مورد استفاده قرار گرفتند. امروزه تولیدکنندگان بسیاری در کشور و جهان وجود دارند که با طراحی های عالی این ظروف را تولید و به بازار عرضه می کنند.

می توان به راحتی زیباترین ظروف ملامین را از فروشگاه بشقاب ملامین شیرکوه یزد خریداری کرد. ماده ای که برای تولید این ظروف استفاده می شوند بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند و به دلیل سختی موادی که دارند از مقاومت بسیاری برخوردار هستند. در سالهای 1940 و 1950 ظروف ملامین از جمله پرفروش ترین ظروف در جهان به شمار می رفتند.

حتی با گذشت مدت زمان طولانی هنوز ظروف و بشقاب ملامین به عنوان بهترین ظروف در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. می توان از این ظروف به  دلیل وزن سبک در پیک نیک استفاده کرد و حتی برای پذیرایی در منزل نیز بسیار پرکاربرد هستند. داشتن یک سفره زیبا برای خانم ها همیشه مسئله مهمی بوده است. می توان به راحتی با خرید بشقاب ملامین یک سفره رنگین و زیبا داشت.
بشقاب ملامین یزد

خرید بشقاب ملامین پلوخوری از نمایندگی معتبر

تولید کنندگان بسیاری در کشور امروزه ظروف ملامین را در تنوع و شیوه بسیار متفاوتی تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. تمامی این ظروف طبق استانداردهای جهانی تولید شده و با کیفیت بالایی در دسترس مشتری قرار می گیرند. تولید کنندگان بیشتر محصولات خود را توسط نمایندگی های خود در شهرهای مختلف به خریداران عرضه می کنند.

از این رو می توان برای خرید بشقاب ملامین پلوخوری و دیگر ظروف ملامین به نمایندگی معتبر مراجعه نموده و هر طرحی را به دلخواه خریداری کرد. در این ظروف از ملامین و رزین استفاده می شود و پس از حرارت دهی شکل می گیرد. البته لازم به ذکر است که ملامین نیز همچون پلاستیک بوده و نمی توان از آن برای گرم کردن غذا استفاده کرد.

علاوه بر آن بهتر است به هیچ عنوان ظروف ملامین را داخل مایکروویو قرار ندهند و یا از آنها برای سرو غذاهای داغ استفاده نکنید. این ظروف بیشتر برای سرو غذاهای سرد و سالاد و میوه مناسب بوده و از زیبایی فوق العاده برخوردار هستند. بشقاب ملامین از جمله ظروف  کم وزن و عایق بوده و در فصل زمستان به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

بیشتر افرادی که به دنبال راحتی در مسافرت هستند، سرویس ظروف و بشقاب ملامین را از نمایندگی خریداری کرده و همه جا با خود به همراه می برند. می توانید این ظروف مقاوم را در هر مکانی استفاده کرده و از آنها استفاده کنید.
خرید ملامین

کاربرد ظروف ملامین در محیط های مختلف

بیشتر کافه ها، رستوران ها و هتل ها امروزه به جای استفاده از ظروف چینی از ظروف ملامین استفاده می کنند. این ظروف که امروزه با کیفیت فوق العاده بالایی تولید می شوند از نظر ظاهری تفاوتی با ظروف چینی نداشته و به همان اندازه هم زیبا هستند. حتی باید بگوییم این ظروف به دلیل آنکه به صورت سرویسی تولید می شوند، برای پذیرایی در مهمانی ها نیز مناسب هستند.

اگر به طرح های چاپ شده بر روی ظروف و بشقاب ملامین تولید شده توسط شرکت شیرکوه یزد توجه کنید، ظرافت و زیبایی را به راحتی می توانید مشاهده کنید. این ظروف از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و با مناسب ترین هزینه در دسترس مشتری قرار می گیرند. نکته ای که منجر شده است تا ظروف ملامین نسبت به ظروف چینی در بازار طرفداران بیشتری داشته باشند، هزینه خرید کمتر آنها است.

می توانید انواع طرح های زیبا و جذاب بشقاب ملامین را در فروشگاه آنلاین ملامین یزد مشاهده کرده و اقدام به خرید آنها نمایید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *