دستور ویژه رئیس جمهور برای تسریع در تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

دستور ویژه رئیس جمهور برای تسریع در تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن

تهران – ایرنا – رئیس‌جمهور در بازدید از طرح‌های مسکن مهر پردیس به وزارت راه‌وشهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط دستور داد در اقدامی جهادی، عقب‌افتادگی‌ها در تکمیل واحدهای مسکن مهر را سریع جبران و زمینه تحویل واحدهای باقیمانده را به متقاضیان فراهم کنند.


به گزارش حوزه دولت ایرنا،  آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه با حضور در محل فاز ۹ شهر جدید پردیس، در گفت‌وگوی رودررو با ساکنان منطقه، مردم محلی و متقاضیان مسکن مهر و همچنین گزارش وزیر راه و شهرسازی و مسئولان شرکت عمران پردیس، در جریان مشکلات واحدهای مسکن مهر در پردیس قرار گرفت.


رئیس‌جمهور در این بازدید با ابراز ناراحتی از معطلی چند ساله بخشی از متقاضیان واحدهای مسکن مهر، نگرانی‌ها و گلایه‌های آنان را قابل درک دانست و اظهار داشت: از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی این است که در کنار پیگیری اجرای نهضت ملی مسکن، با جدیت مشکلات کسانی را که با وجود پرداخت هزینه‌های درخواستی، به دلیل تعلل دستگاه‌های مسوول در ادوار گذشته سال ها در انتظار دریافت واحد مسکونی خود مانده‌اند، پیگیری و زمینه تامین اعتبار و تکمیل واحدهای مسکونی مذکور را فراهم کند.





رئیسی ابراز امیدواری کرد با همت وزارت راه‌وشهرسازی، شرکت عمران پردیس، سایر دستگاه های ذیربط و همچنین همراهی و همدلی مردم و ساکنان منطقه، مشکلات کسانی که سال ها از حق خود محروم شده‌اند، حل شده و دغدغه‌های آنها برطرف شود.


در این بازدید وزیر راه و شهرسازی گزارشی از موقعیت مکانی و اراضی الحاقی برای طرح نهضت ملی مسکن و نیز مشکلات موجود در مسیر تکمیل واحدهای مسکن مهر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای آماده سازی شبکه‌های زیربنایی و روبنایی فازهای مسکونی منطقه پردیس ارائه کرد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *