دوره آموزشی سئو از 0 تا 100 - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

دوره آموزشی سئو از 0 تا 100

دوره آموزشی سئو از 0 تا 100

سئو از عبارت بهینه سازی موتور جستجو می آید که دارای کلمات معادل مانند SEO یا بهینه سازی موتورهای جستجو است که همه آنها یک معنی دارند و می توان آنها را به شرح زیر تعریف کرد:

سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) به معنای تقلب یا دستکاری موتورهای جستجو با روشهای غیراخلاقی نیست. آنها برای بهبود دید و ارتباط وب سایت ها در نتایج جستجوی طبیعی خود به منظور دستیابی به رتبه های بالا طراحی شده اند.

سئو را می توان مجموعه ای از روش ها برای تغییر استراتژیک وب سایت ها دانست. این فرایند مهمترین عوامل مرتبط صفحه را بیان می کند و اهمیت آن را در صفحه نتایج جستجو افزایش می دهد.

سئو یک فرآیند ساده نیست که به راحتی اجرا شود زیرا به دانش ، تخصص و حوصله زیادی نیاز دارد. موتورهای جستجو با تغییر مداوم الگوریتم های رتبه بندی خود غیرقابل پیش بینی هستند. بنابراین ، وظیفه مهندسان سئو این است که اطلاعات خود را به روز نگه دارند.

چگونه می توان یک کلمه کلیدی در سئو پیدا کرد؟

من یکی از ساده ترین راه ها برای یافتن یک کلمه کلیدی در SEO را می گویم که کاملاً رایگان است. به این ترتیب شما کلید واژه ای را پیدا خواهید کرد که بیشترین جستجو را توسط کاربران در Google انجام می دهد. هنگامی که آموزش SEO خود را به پایان می رسانید ، همه راه هایی را پیدا خواهید کرد که می توانید کلمات کلیدی را در زمینه خود بیابید. اکنون در این روش ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی اصلی را در زمینه کاری Google خود جستجو کنید ، سپس در انتهای صفحه قسمتی را مشاهده می کنید که مربوط به ارسال های ارائه شده از Google است ، یعنی. کلمات کلیدی مرتبط با آن کلمه کلیدی که جستجو کرده اید. تصویر زیر را مشاهده کنید: به عنوان مثال ، ما “Club House Training” را جستجو کردیم ، سپس در صفحه باز کلمات مربوط به Training Club Club را مشاهده می کنید که عبارتند از: آموزش باشگاه اندروید ، دعوت از باشگاه خانه ، برنامه Club House و ”

تمرین در خانه باشگاه

کلماتی که در عکس بالا مشاهده کردید ، کلیدواژه های طولانی مربوط به کلمه کلیدی اصلی شما هستند که بیشتر توسط کاربران جستجو شده است. بنابراین به راحتی می توانید با مقاله ای در سایت خود در مورد کلمات کلیدی بالا ، ترافیک بیشتری را به سمت سایت خود هدایت کنید که در بسته و دوره بهینه سازی SEO روش هایی را به شما می گوید که به راحتی می توانید ترافیک سایت را افزایش دهید.

الکسا چیست؟

یکی از سوالات متداول در دوره های آموزشی سئو درباره این الکسا در قلب شما است که بسیار محبوب است. الکسا برای سایت به راحتی سایتی است که رتبه سایت شما را در کشور شما و جهان تعیین می کند. الکسا اصلا برنامه خاصی نیست که برای سایت شما نصب شود یا به جایی بروید که بتوانید رتبه سایت خود را مشاهده کنید. پس از مدتی سایت شما دارای سابقه است ، می توانید نوار ابزار Alexa را نصب کنید تا ببینید رتبه سایت شما چقدر بالا است. داستان از اینجا شروع می شود ،اکنون که می دانیم الکسا چیست؟ ما باید بدانیم چگونه رتبه الکسا را ​​در سایت کاهش دهیم!

پس از نصب نوار ابزار Alexa در مرورگر خود ، وارد سایت مورد نظر خود می شوید. سپس بر روی نماد نوار ابزار Alexa ، به معنی این عکس »alexa ، کلیک کنید و سپس می توانید رتبه بندی سایت را مشاهده کنید. به عنوان مثال ، من به محبوب ترین سایت آموزشی می روم و روی این نماد کلیک می کنم و مطابق تصویر زیر رتبه سایت را در ایران و جهان مشاهده می کنیم.

الکسا دانش آموز عالی است

با توجه به عکس بالا ، رتبه بندی بهترین سایت دانشجویی در ایران 2784 و در جهان 133086 است و این آمار هر روز به روز می شود.

توجه: در رتبه الکسا سایت خود زیاد دخالت نکنید زیرا فقط یک عدد نمایش داده می شود و می توانید با خرید بازدیدهای جعلی از سایت خود ، رتبه الکسا را ​​در سایت خود به راحتی پایین بیاورید که برای SEO بسیار مضر است. برخلاف بسیاری از سئوکارانی که می گویند الکسا اصلا مهم نیست ، من می گویم که اینطور نیست. اما زیاد درگیر این تعداد سایت راه اندازی یا سایت های دارای رتبه Alexa بالای 1000 در ایران نشوید. در آموزش سئو من تمام روش هایی را که می توانید رتبه الکسا را ​​به طور واقعی کاهش دهید به شما آموختم.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *