فرمانده نیروی دریایی ارتش در تولید تجهیزات سطحی و زیر سطحی به - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

فرمانده نیروی دریایی ارتش در تولید تجهیزات سطحی و زیر سطحی به

آبادان – ایرنا – فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:در ساخت تجهیزات سطحی و زیر سطحی همچنین تجهیزات نیروهای ویژه و تکاوران متناسب با نیاز کشور به خودکفایی کامل رسیدیم.


به گزارش ایرنا دریادار شهرام ایرانی روز یکشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه راهیان نور پایگاه دریایی خرمشهر اظهار داشت:امروز با توجه به تهدید دشمن که به عنوان تروریسم دریایی در حال انجام است نیروی راهبردی ارتش در عمق اقیانوس به انجام ماموریت‌های خود مشغول است.


وی افزود:حضور موفقیت آمیز نیروی دریایی ارتش در اقیانوس ها برای اسکورت کشتی‌های غیرنظامی شامل نفتکش‌ها و کشتی‌های تجاری مرهون عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس است.


دریادار ایرانی گفت: انجام ماموریت‌های طولانی مدت به ویژه از سوی ناوگروه ۷۵ که توانست ماموریت خود را در اقیانوس با موفقیت پشت سر بگذارد از دستاوردهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.


وی اظهار داشت:ناوشکن تمام ایرانی سهند به یاد ناوشکن سهند که مستقیما در جنگ تحمیلی در مقابل امریکایی‌ها وارد صحنه شد و درگیر شد ماموریت‌های دریایی را انجام می‌دهد و این توان امروز در نمایشگاه توانمندی خرمشهر به نمایش گذاشته شده است.


وی برپایی نمایشگاه توانمندی توان دفاعی و رزمی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خرمشهر را نوعی جهاد تبیین و بازگو کردن رشادتهای دلاورمدران نیروی دریایی در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود:در این نمایشگاه سیر تحولات هشت سال دفاع مقدس و دستاورهای دفاعی نیروی دریایی به نمایش گذاشته شده است.


فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: فعالیت‌های نیروی دریایی بر اساس این بیانیه پایه‌ریزی و در راستای اجرای کامل فرامین رهبری است.


وی گفت: بعد از ۲ سال وقفه به خاطر شیوع کرونا امسال نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش مجدد در خرمشهر برپا شد تا کاروان های راهیان نور از آن دیدن کنند.


نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی از امروز در پایگاه دریایی خرمشهر افتتاح شد.


این نمایشگاه تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ برای بازدید کاروان های راهیان نور برپاست.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *