مخبر در شرایط سختی مسئولیت هماهنگی تیم اقتصادی را بر عهده گرفت - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

مخبر در شرایط سختی مسئولیت هماهنگی تیم اقتصادی را بر عهده گرفت

تهران- ایرنا- نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: معاون اول رییس جمهور در شرایط سختی کار هماهنگی تیم اقتصادی دولت را بر عهده گرفت.تخریب ها به دنبال تضعیف این نقطه کانونی هستند.


غلامرضا منتظری در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به فضاسازی‌ها علیه معاون اول رییس جمهور گفت: آقای مخبر در شرایط سختی کار هماهنگی تیم اقتصادی دولت را بر عهده گرفته و ما در آغاز کار دولت جدید با انبوهی از مشکلات به جا مانده از دولت قبل مواجه بودیم.


نماینده مردم گرگان در مجلس افزود: طبیعی است که ثمرات اقدامات و فعالیت‌ها در حوزه اقتصادی در میان مدت و بلندمدت ملموس است و ما نباید در این زمینه با عجله قضاوت کنیم.


وی ادامه داد: ایجاد هماهنگی در تیم اقتصادی آن هم در شرایط نگران کننده‌ای که دولت کار را برعهده گرفت، روحیه‌ای جهادی و پیگیر نیاز دارد،تخریب ها به دنبال تضعیف این نقطه کانونی هستند.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر نقدی هم به کار آقای مخبر یا افراد دیگر می‌شود باید نقد منصفانه باشد و ما در انتقادات باید از تخریب پرهیز کنیم. اگر انتقادی هم داریم باید این انتقاد عالمانه و از سر خیرخواهی باشد و در کنار آن راهکارهای خود را نیز برای رفع مشکل ارائه کنیم.


وی افزود: طبیعی است در مسیر اجرا اشکالاتی هم وجود دارد و ما منکر وجود اشکال و ایرادات نیستیم اما راه حل رفع اشکال تخریب نیست بلکه ارائه انتقاد و راهکار پیشنهادی در کنار یکدیگر برای رفع مشکل است.



Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *