همبستگی نمازگزاران پاکستانی با ملت مظلوم یمن - hamkelasy3
دسته‌بندی نشده

همبستگی نمازگزاران پاکستانی با ملت مظلوم یمن

اسلام‌آباد – ایرنا – نمازگزاران پاکستانی در راهپیمایی اعتراضی علیه تداوم تجاوز نظامی در یمن، با مردم مظلوم این کشور ابراز همبستگی کردند و خواستار بیداری امت اسلامی برای مقابله با استکبار، دشمنان مشترک و کمک به ملت‌های رنج دیده شدند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، تجمعات علیه تداوم جنگ علیه مردم یمن و همچنین ابراز همبستگی با ملت‌های رنج دیده از جمله مردم کشمیر، امروز پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف پاکستان از جمله «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور برگزار شد.


صدها نفر از فعالان سیاسی، مذهبی و مدنی به ویژه مسئولان حزب مجلس وحدت مسلمین و سازمان دانشجویان امامیه پس از اقامه نماز جمعه علیه حملات وحشیانه در یمن و کشتار مردم بی دفاع این کشور دست به تجمع زدند و سکوت حاکمان غربی به ویژه کشورهای منطقه در قبال یمن و خشونت علیه جامعه مسلمانان در مناطق مختلف جهان از جمله کشمیر را به شدت محکوم کردند.


شرکت کنندگان در تجمع امروز، خواستار واکنش موثر جهان اسلام به ویژه حاکمان پرنفوذ مسلمان علیه توطئه ننگین غرب برای ضربه زدن به انسجام اسلامی و جلوگیری از هرج و مرج میان مسلمانان شدند.


همبستگی نمازگزاران پاکستانی با ملت مظلوم یمن


حجت الاسلام «اعجاز حسین بهشتی» دبیر امور جوانان حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان طی سخنانی درمیان متعرضان، از دولت‌های مسلمان خواست تا مواضع محکمی در حمایت از ملت‌های ستمدیده اتخاذ و با طرح این موضوع در مجامع بین‌المللی، نیروهای اشغالگر و متجاوزان را پاسخگو کنند.


شهرهای لاهور، کراچی، هری پور، برخی از شهرهای ایالات بلوچستان و سِند در جنوب پاکستان نیز امروز شاهد تجمع نمازگزاران در حمایت از یمن و همبستگی با ملت‌های رنج دیده بود.


همبستگی نمازگزاران پاکستانی با ملت مظلوم یمن


تجمع معترضان پاکستانی مقابل باشگاه خبرنگاران شهر «لاهور» نیز برگزار شد و معترضان با سردادن شعارهای ضدآمریکایی و صهیونیستی، خواستار پایان تجاوز ائتلاف سعودی و ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه به ملت مظلوم یمن شدند. 


همبستگی نمازگزاران پاکستانی با ملت مظلوم یمن



Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *